Frequently asked questions - FAQ


Filter by category: 

Verplaatst of geannuleerd concert

> Wat gebeurt er met de eventuele gemaakte kosten wanneer een bestelling is geannuleerd?

> Het evenement/concert is afgelast of verplaatst waarvoor ik kaarten heb gekocht, wat nu?

Betaling en verzending

> Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

> Wanneer en hoe ontvang ik mijn tickets?

Orderstatus

> Kan ik mijn order annuleren en/of wijzigen?

> Ik heb geen orderbevestiging ontvangen (in mijn e-mail)?

Klantenservice

> Hoe kan ik contact opnemen met Tixwaves?

Tickets

> Het concert/evenement is al uitverkocht, hoe komt het dat ik toch bij Tixwaves tickets kan kopen?

> Kan ik, als ik een order wil plaatsten, ook mijn stoelnummers uitkiezen?

> Waarom heb ik meer betaald dan op het ticket staat aangegeven? (nominale waarde)

> Mijn naam komt niet overeen met de naam die op het ticket staat, wat nu?

> Zijn de tickets van Tixwaves origineel?